Selasa, 3 April 2012

kawan oh kawan :)

assalamualaikum .. :D

HAHA . aku baru nak merasa update update blog nih . thanks kawan ko da tolong aq . sblum nih da wat blog but tk rupe blog pun . HAHA . lawak la kan . at sinie nk cter psal kawan la .kwn nih pnting dlm idup bg aku . tkde kawan rse cam tk sempurne jek kan :D. i adew membe yg sntiase brsme ngn aku when susa n senang . dyowg sntiase wat aku eppy . nani , nad , zue , asza , ana mad ngn safa . kowng mmg terbaek lah ! sayang korang :) muah ! at snie aq nak tnjuk kan saat bahagia ktowg .




                                                           
comel tak ktowg :D luv u !


                                           
                                                       
 saat terakhir di segamat !


nie time first time nak berbuke puase brsme . jln jln at wetex dulu :D




                            aku miss gak time nih . mse nie tk silap aku ktowng at segamat time exam stpm la :D


     
        HAHA . time mkn pizza . aku tkde . da bla g kedai mamak . kenyang ckit & berbaloi . HAHA !



yg nie pulak time bufday aku . sedih time nie rmai tk pat celebrate . :( 



oke . nie jek la yg pat aq kongsi kan pasal kawan kawan yg paling terbaek & sentiase d'sisi aku .pape pun aq sntiase ingat at korang taw . miss sgt sgt . hope kte pat jmpe agie k . :)

Assalamualaikum :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan